Tuesday, April 21, 2009

Lite påskprydnader....




Måste visa vad min stickväninna Ella har tillverkat! Fantastiska hönor och en tupp lagom till påsk. Metta har visat på sin blogg också men jag kan inte låta bli att göra detsamma. Ella är jättesnabb och påhittig - mönster har hon sällan så ingen kan göra lika som hon! Nu har golfsäsongen startat och då blir det nog lite mindre bloggat. Mina 2-ändstickade vantar är snart klara och därefter har jag bara mina gamla Ufon - sjalarna - men jag kan alltid ta till några sockor kanske. Fick lingarn i min påse på Grötö - kanske kan det bli en 2-ändstickad aftonväska till dottern, vem vet. Det lär vara svårt att sticka 2-ändstickning med lingarn, har aldrig prövat så det skulle ju vara en utmaning - jag gillar ju det!

1 comment:

Inger said...

Ja du,nog lär det bli en utmaning alltid.