Saturday, August 11, 2007

Jag har vunnit!


Jag har vunnit i Dockmammans medlemslotteri för juni månad! Så häpen och glad jag blev. Hon meddelade mig per mail och jag fick svara på en del frågor - kanske hon publicerar intervjun på sin hemsida. Nu är jag så spänd på vad hon skickar till mig, - tänk att det är så kul med garn och allt i handarbetsväg!

Någon paus i 2-ändstickningen blev det inte heller, inte så lång i alla fall. Jag kunde inte låta bli att sticka några småvantar till barnbarnen också - det gick jättefort!

3 comments:

Anonymous said...

Grattis.
Det är alltid kul att vinna. Att det sedan ärnågot i handarbetsväg gör saken bara bättre. Jag van ju morsdagl. Och har börjt sticka det mönstrer som var med. Kul.

Anonymous said...

Jag kan tro att det är som julafton!Roligt att du vann.Vi ses snart o stickar tillsammans.
Kram/Ella.

Metta said...

Grattis till vinsten. Kul med överraskningar. När vi träffas eventuellt på onsdag får du berätta hur man blir medlem hos dockmamman.
Kram/Metta