Tuesday, February 10, 2009

6:e mappen, 6:e bilden.....



Jag har blivit utmanad av Metta med följande:
*Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade
Detta är den 6:e bilden i 6:e mappen i mitt bildarkiv! Jag har inte tagit den själv, det är konserthuset i Oslo. Jag har visserligen varit i Oslo men då var jag 18 år gammal och på väg till England för att förkovra mig i språket! Bilden är från mappen som jag gjort ett bildspel av till Senioruniversitetet. En av deras operaresor gick till Oslo.
Nu vill jag utmana några av mina vänner:
Stickorren
Barbros stickning
Åsassticksida
Brittmarie
Eva i Halmstad
Soili
Undrar vad ni har i era arkiv.....







1 comment:

Britt-Marie said...

Jag sätter snart in mitt inlägg på min blogg. Har inte glömt det.

Kram