Saturday, September 17, 2011

Härlig höstdag!



Idag har jag varit på höstmarknad på Färgargården här i Norrköping. Det var mycket folk där och många härliga stånd med mycket frukt, blommor, honung osv, och många sålde handgjorda saker och garn - hade inte någon idé om garnköp idag, försöker hålla i plånboken en tid framöver och sticka klart det jag har. Hann också med en golfrunda på 9 hål men mitt eländiga knä fick ta lite stryk faktiskt, ska nog ta det lite lugnare i fortsättningen. Vet inte riktigt hur det blir men jag ska få instruktion av sjukgymnast och med några vettiga och bra rörelser ska jag förhoppningsvis bli bättre. Vi får väl se.

1 comment:

Sunna said...

klart du ska bli bättre, underbart med höstmarknad, här är det bymarknad nästa vecka, köper visserligen alltid samma saker men mysigt ändå