Tuesday, April 1, 2014

Stick-café på Vetekornet


12 härliga stickande damer på Vetekornet igår! Stämningen var hög och alla hade fullt upp med mönster, sjalar, sockor och annat. Själv håller jag på med en vit tröja till barnbarnet. Hon fyller år på fredag och då ska tröjan vara klar, bäst att skynda på lite om jag ska hinna blocka den också. Har redan anmält mig till Glada Hudikstickornas sticknoja i maj - ser verkligen fram emot det! Det blir tredje gången jag åker dit och har många glada stickminnen och vänner från Hudik. Måste kolla i min garnkorg och se vad som finns att göra härnäst. Sticklördagen närmar sig och då måste jag ha något lätt att sticka - vi pratar ju också mycket!

2 comments:

heidi said...

att sticka tillsammans med andra är bara jättekul:)

ni ser ut att väldigt trevligt på bilderna:)

Stickorren said...

När var det sticklördagen var och var?