Sunday, March 16, 2008

Hemma igen!



Hemma igen efter en härlig vecka i Tunisien med mycket sol och golfande! Det var jobbigt att gå i Medinorna, affärsägarna var efterhängsna och ville att vi skulle köpa och framför allt var det jobbigt att pruta hela tiden. Man är ju inte van vid det. Den här sockan, Rapid River Sock, var det enda jag hann sticka under resan, mest på hemvägen i planet. Ingen protesterade mot att jag hade bambustickor! På tisdag är det litet stick-café hos en i gänget - ser fram emot det. Ska ta itu med mina UFO:s sedan. Marssockorna har jag lagt på hyllan under veckan som gått så nu blir det hårda tag. Dominosockorna låter jag bli, gillar inte modellen.

3 comments:

Anonymous said...

Mycket Välkommen Hem!!Vi har saknat dig.Hoppas du hämtat kraft och vilat också i glädjen och utmaning i Golf-spel.
Vi ser fram emot att mötas igen,med en lugn stick-stund och mycket prat tillammans med en kaffe-paus.
Välkommen!!KRAAM/Stickvännen Ella.

Metta said...

Instämmer med Ella att du är såå välkommen hem igen efter Tunisien-resan. Du har varit saknad. Kanske tittar jag in på caféet i morgon om jag hinner.

Vi ses i alla fall i veckan som kommer.
Kram / Metta

Anonymous said...

Välkommen hem! Jag såg dig och maken på solskenspromenad idag. Hoppas du hade med dig lite värme hem i bagaget.. ;) Hoppas vi ses snart! Kram, Sofia