Tuesday, January 17, 2012

Jag har fått en award!!



Så glad jag blev igår när jag såg att jag fått en award från Humlans lott! Tack tack!! Humlan och jag var arbetskamrater för ett antal år sedan men har hållit kontakt sedan dess. Hon är ibland min uppdragsgivare när det gäller stickade plagg! Roligt och uppskattat av mig. Den här awarden ska jag naturligtvis skicka vidare, det är det här som gäller!

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka

Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låt dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem

Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare....


Vill gärna ge awarden vidare till 5 av alla de härliga bloggare som jag tittar in till!

1. Metta, en härlig skicklig stick-kompis sedan flera år!
2. Tålamodspåsen, beundrar dig för de fina saker du gör och så många!
3. Myzpyzz, trevlig blogg och kul läsning om gulliganerna!
4. Rät&Avig, lärt mig en hel del i din blogg, känner mig lite hemma i Norrbotten
5. Pysselfarmor, lärde känna dig på eventet i Habo - beundrar din kreativitet!

Hoppas ni blir glada! Fortsätt i samma stil - jag läser ofta era bloggar.




5 comments:

Rät&Avig said...

Ååå, tack så mycket!
Jättekul att du tittar in hos mig och kanske inspireras lite grann!
Tar den till mig och ska fundera på hur och till vem jag ska skicka den vidare...
Ha det bra!
/Ann-Britt

myzpyz said...

åååå... tack *glad*
lägger upp på min blogg o fundilerar vem som ska få den :)
kramar o kärlek
Myzpyz

Metta said...

Tack kära Kine för awarden som gör mig jätteglad. Bloggen betyder ju mycket för mig, som du vet. Samtidigt som jag uppskattar att få vara din vän i verkliga livet också.
Stor kram Metta

Stickorren said...

Kul med en award! Men då syns vi imorgon torsdag.

Pysselfarmor said...

Nu är jag hemma igen och jag tackar dig för awarden och så ska jag även fixa in det på bloggen endera dagen.

Tack för de värmande orden!

Det är litet "burrigt" i kylan nu när jag blivit bortskämd med +32 och bara traska runt i baddräkt
;-))

Ha en underbart skön helg!