Thursday, January 3, 2008

Januarisockor färdiga!


Det var jättekul att sticka dessa sockor! Sköna och varma blev de men de kanske inte blir mina, vad vet jag. Är lite sugen på att sticka ett par till med samma mönster - nu kan jag ju det! Visst blir man lite nyfiken på vad ni andra sock-stickare har valt för färger och framför allt - vad ska vi sticka i februari? Hälsade på hos Vetestickorna igår och där var det fler som höll på med januarisockor. De hade också en hel del av helgernas stickresultat med - vilken flit! Nästa vecka börjar vi på Hemstickan igen och det ska bli kul att se vad som visas där! Nu får jag väl ändå ta i tu med den tunna sjalen.....

6 comments:

Åsa said...

Visst är det roligt. Man blir ju så härligt taggad. Dina sockar är jättefina. Det är roligt att se hur samma mönster blir i så olika garner. Ha det gott./Åsa

Eva i Halmstad said...

Ljuvliga färger de är på dina strumpor.
Eva.

Boel said...

Dina sockor blev jättefina! Jag har använt likadant garn till ett par Jaywalker så det är kul att se hur garnet ser ut i en annan modell. Jag stortrivs med mina.
Boel

Anonymous said...

Sååå fina och till och med 2 likadana randningar, ursnyggt!

Anonymous said...

Jättefina. Så många som redan är klara. Må gott.

Maggan said...

Dina Monkeys blev jättefina! Vilka härliga färger (=dvs precis såna som jag gillar ;)
Är inte färdig med mina än men det är på gång...